dilluns, d’octubre 30, 2006

Mirall's




















Feia temps que hi pensava i finalment faig dissabte en dilluns. En perdo una mica per no perdre'ls tots, amb el risc assumit de no fer content ningú. Faré com ells faran el dimecres a la nit, que ningú no és perdedor: diré que faig concessions a tots dos partits, que ni per a l'un ni per a l'altre. Espero no perdre massa mitjons en aquesta bugada, espero saber trobar el temps per a planxar les camises i potser fins i tot reprendre l'exercici del bloc amb ratlles. A l'agenda m'apunto que hauré de trobar el carnet de la piscina. Ja fa dies que m'he posat les piles, però encara em fa l'efecte que no s'acaben els deures. Amb optimisme em dic que sí, que els diumenges freds amb sol agafarem la moto i anirem més enllà del canal de rem. No l'he abraçada mai amb jersei groixut. Encara no fa fred, però les castanyes m'exciten la imaginació.