diumenge, de març 04, 2007

La Marató



Matí de diumenge assolellat. Anar amb moto és una delícia. La Ronda litoral a l'alçada de Montjuïc excepcionalment no té retencions. Surto de la ronda per entrar a la ciutat dels prodigis. L'entrada a l'Av. Paral·lel pel port estava tallada i he anat a donar la volta pel Poble Sec... Volia arribar a Hospital Clínic i fer un encàrrec al Raval. Baixant per Tapioles he arribat a Manso i he pogut creuar Paral·lel i arribar al barri de Sant Antoni, però en totes les direccions acabava per trobar-me un carrer tallat. No podies arribar ni a la Ronda de Sant Pau, ni a la Gran Via perquè tot estava prohibit. Després de fer la meva marató, de donar voltes o voltes he acabat preguntant a un agent de la guàrdia urbana. M'ha donat unes indicacions... La informació que m'ha donat era només en part certa. Però com que anava amb moto he pogut creuar el carrer Sepúlveda empenyent la moto i vigilant que no m'atropellés cap atleta ni cap cotxe esponsoritzador... M'he recordat d'algun article del Monzó en contra de les proves esportives amb circuit urbà i he pensat que ara on m'agradaria estar és a l'Empordà o prop del riu Sénia...