dilluns, de juny 13, 2005

Meme

Des de Flux m'han convidat a escriure el "meme". Aquí el teniu:


A l’atzar, deu àlbums de la meva col·lecció:

Morcheeba, Big calm
Lali Puna, Faking the books
Banda sonora de “Hable con ella”
Danilo Pérez, Panamonk
Ovidi Montllor, A Alcoi
Pavement, Wowee Zowee
John Coltrane, Giant steps
The Strokes, Is this it
Carles Benavent, Agüita que corre
Noir Désir, des Visages des Figures


Discos que em fa vergonya trobar buscant la resposta al punt anterior:


Hi ha discos de Dire Straits que no m'agraden i per l'estil. Però només hi ha un vinil que no només em provoca vergonya si no que... que m'estiraria els cabells i tot: The final countdown d'Europe. Quina desorientació més absoluta podia dominar-me als dotze o tretze anys!?

Quantitat total de música baixada al meu ordinador:

Un parell de hits que m'ha passat algú que pertany a una generació que no ha comprat més de 3 CDs en sa vida.

L’últim cd que he comprat:

“X&Y” de Coldplay

L’última cançó que he escoltat abans de llegir aquest post:


"Al otro lado del río", de Jorge Drexler.

Cançons i temes que escolto molt i no me'n cansaria mai:


“Lover, you should've come over” de Jeff Buckley
“A felicidade” intepretat per Vinicius de Moraes, Maria Creuza i Toquinho
“Hallelluja” de L. Cohen, cantada per Jeff Buckley
“Frontera” de Jorge Drexler
“Alle vier Minuten” i “Weisses Papier” dels berlinesos Element of crime.
“Folk Song” de Chick Corea, interpretat per Roy Haynes, Danilo Pérez i John Patitucci
“Hide and seek” de Joshua Redman
“Round here” de Counting Crows
“High and dry” Radiohead
“Ask” The Smiths

Llibres que llegeixo durant l’any:

Últimament, entre 40 i 50.

Llibreria o biblioteca:


Llibreries i biblioteques. Tres llibreries barcelonines i una d'Esplugues.Visito la biblioteca de la UPF de Rambla i la complemento amb algunes de la Diputació de Barcelona.

Últim(s) llibre(s) comprat(s):


La lentitud del mar
i Incitacions d'Enric Sòria; Collected Poems de Philip Larkin.

Últim llibre llegit:

Rot d'Uwe Timm (Múnic, DTV, 2003). Em sembla que encara no està traduït ni tan sols a l'anglès, malgrat ser un autor prestigiós a Alemanya i tenir unes quantes novel·les traduïdes. Prometo parlar-ne al blog properament.

Llibres que llegeixo en aquests dies:

Tinc començats Fulls de dietari de Carles Soldevila, Flieh, mein Freund de Ralf Rothmann, Tupolev 134 d'Antje Ravic Strubel, i Incitacions d'Enric Sòria.

(L'editor Vallcorba prepara una traducció castellana d'una altra novel·la posterior de Rothmann, no recordo quina.)

Cinc llibres que m’han marcat d’alguna manera:


Sospito que interpreto a la meva manera l'enunciat, però vaja, diuen que als dietaris (i als blogs més!) gaudim d'unes llibertats especials i jo me n'aprofito.
Lamento no poder ajustar-me al límit de cinc... són deu.


Invasió subtil de Pere Calders; El vigilant en el camp de sègol de Salinger; Las personas del verbo de Gil de Biedma; els contes complets de Cortázar a Alianza i el Ficciones de Borges; Les relacions perilloses, de Laclos; de Thomas Bernhard; Suomenlinna de Jaume Subirana. Lenz de Georg Büchner que em va convèncer per quedar-me quatre anys a Alemanya i Youth de J.M.Coetzee que em va fer tornar.

Cinc persones a qui vulgui passar aquest "meme":


M'agradaria que fossin la Laia S.A., el Jordi C., l'Arnau, la Silvana i la Sílvia. Però només un dels "nominats" té un blog, de moment. A veure si s'animen, els altres.